26 Aralık 2020 Cumartesi

Muhabbet Kuşu Ev Yapımı Mama Yapımı

Muhabbet Kuşu Ev Yapımı Mama Yapımı

Merhaba Bugün sizlere ev yapımı muhabbet kuşu maması yapımı hakkında bilgi verecegim.
Herkez farklı farklı mama yapıyor benim her zaman yaptıgım bir mama var.
Kuşun adedine göre evde mama yapıyoruz .
Ben önceden kafeste üretim yapıyordum 1 seneyi geçti salmaya döndüm daha rahat oluyor ama dışarıdan kuş sokmuyorum kümesime hastalık olur diye korkuyorum.
Ev yapımı mama nasıl yapılır.
Ben 20 adetten fazla kuş oldugu için biraz fazla yapıyorum.

1 adet havuç rendeleyip suyunu elimizle sıkıyoruz çünkü havuç suyu kuşlarımız ishal yapıyor.
Kaynemış yumurta rendelıyoruz ben yumurtanın kabuklarını atmıyorum kuşlar çok seviyor .
Birde bebe bisküviti ufalıyoruz.
Altta fotolarda göruldügü gibi kuşların rahat yeyip sindirebilmesi için rendeliyoruz.
bu mamayı ben 2 veya 3 günde bir yapıyorum vitamın açısından.
Fakat kafeste baktıgımız kuşlar mamadan dolayı çok yaglanma oluyor.
salmada kuş baktıgım için kuşlar rahat rahat kümeste uçtugu için çok şükür yaglanma sorunum yok 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder