27 Aralık 2020 Pazar

Muhabbet Kuşu Nasıl Alışır Ve Konuşur

Muhabbet Kuşu Nasıl Alışır Ve Konuşur

Merhaba sizlere muhappet kuşu nasıl alışır nasıl konuştururum bununla alakalı bildiklerimi sizinle paylaşmak istedim.
Öncelikle alıştırcagımız kuşu şecmemiz gerekiyor.Benim tercihim alıştırmak için kuş yeni yeme düşmesi gerekiyor yani yem yemeye başliyan kuş bize daha kolay alışacaktır.
Fakat genelde petshoplar kuşu satarken para kazanmak için ayna koyuyorlar kafesin içine bence aynayı tercih etmeyin kuşunuz aynayla oynarken sizinle ilgilenmez.
Kuşunuzu kafesten en az 15 gün çıkartmayın kuş yerine alışsın.Sonra kafesin kapağını açık bırakın kuş kendisi kafesten çıkıp uçmaya çalışacak kuşunuz yeni uçmaya başladığı için birde odaya alişmadıgi için duvarlara carpabilir bununla alakalı kuşunuza birşey olucak diye paniklemeyin bu normaldir.
Kuşunuz düşe kalka uçucak kafesin içine girip çıkmaya alışacak sizin elinize konmaya alışacak başınıza konmaya alışacak ama bunların hepsi zamanla olur.
Kuşunuz size alışıp sizinle oynamaya başlicak sizinle konuşmaya başlicak ama bunların hepsi zamanla olur acele etmeden herşeyi zamanına bırakmanız lazım.
Tabiki kuşunuz size alışır ama ben 2 senedir kuş üretimi yapıyorum akrabalarıma hediye ettiğim kuşların hepsi alıştı konuşmaya başladı birazda kuşun cinsi ile alakalı bazı kuşlar çok yabani oluyor kimi kuşlar çok cana yakın oluyor.Alıştırmak istediğimiz kuş yeni yeme düşmüş olması gerekiyor bunu kuş alırken petshop takı arkadaşa söylerseniz yeni yeme düşmüş kuş istiyorum diye size yardımcı olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder